Jak jeść, by nie przytyć po diecie

Jak jeść, by nie przytyć po diecie Gdy w końcu nadejdzie moment, gdy skończymy monotonną i trudną dietę, osiągniemy wymarzoną wagę a wygląd da nam bardzo dużo satysfakcji, musimy nadal mieć się na baczności dietetycy podkreślają, że wyjście z diety jest równie ważne jak sama dieta. Pomaga uniknąć efektu jojo, przez który wszystkie wysiłki mogą pójść na marne.

Stabilizacja wagi powinna wynosić tyle czasu, ile trwała sama dieta. Oznacza to, że jeżeli byliśmy na diecie 2 miesiące, tyle samo też powinno trwać wyjście z diety. Należy także pamiętać, że jeśli zapomnimy całkowicie o zdrowym odżywianiu się i zwiększymy kalorie o znaczną ilość, nasz organizm na pewno odwdzięczy się dodatkową tkanką tłuszczową. Warto więc określić swoje zapotrzebowanie kaloryczne, biorąc pod uwagę przede wszystkim styl życia, wiek, płeć, aktywność fizyczną i wiele innych. Nie rezygnujmy z regularnych posiłków i wybierajmy raczej kilka mniejszych porcji, niż jedną większą, lecz rzadziej. W ten sposób nie będziemy odczuwać głodu. Krótki mówiąc, nie warto wracać do starych nawyków żywieniowych. Oczywiście każdemu mogą zdarzyć się chwile słabości, ale warto, by nie były one zbyt częste.

Na koniec mamy dla Was jeszcze 2 rady. Po 1, nie zapominaj o wysiłku fizycznym. To doskonałe nie tylko dla naszej wagi, ale także wyglądu i zdrowia. Po 2, pamiętajmy o nawadnianiu organizmu. Powodzenia!

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *